Wij zijn een hecht team bestaande uit contactcenter experts die vele jaren ervaring hebben binnen deze branche. Uiteindelijk hebben wij onze organisatie opgericht die de belangen van zowel onze opdrachtgevers als onze contactcenters behartigd en streeft naar de ultieme samenwerking waarbij wij alle partijen zoveel mogelijk begeleiden naar het doel dat we nastreven. Hierbij maken wij optimaal gebruik van ons team met IT-ers, backoffice medewerkers, projectmanagers, supervisors/qualitysupport, trainers en social media experts!
Partner worden van Callcenter Solutions is voor iedereen die vooruit wil. Wij verzorgen de beste projecten, diensten en producten. Alle diensten en producten stellen we beschikbaar in één portaal. Dankzij onze jarenlange ervaring en inmiddels een behoorlijk marktaandeel geniet u ook van de collectieve voordelen die wij krijgen. Naast hoge vergoedingen, kredietfaciliteiten en leuke incentives, vormen we ook een steun in uw rug bij alle bijkomende moeilijkheden.
Wij kunnen alle partijen de langgezochte oplossing bieden! Wij werken met zorgvuldig geselecteerde contactcenters en zorgen ervoor dat we onze opdrachtgevers op meerdere vlakken kunnen bedienen. Zo kunnen we uw secretaresse op afstand zijn, uw binnenkomende oproepen beantwoorden en tegelijkertijd ook uw diensten of producten namens u verkopen. Ook kunnen we uw social media beheren en uw chat overnemen.
Wij bieden u een totaalpakket en zorgen ervoor dat uw zaken goed geregeld worden, zonder dat u ernaar hoeft om te kijken. We boren nieuwe markten aan, zoeken nieuwe projecten en leiden het volledige proces. Ook maken we het u mogelijk om alles wat wij te bieden hebben overzichtelijk in te zien door u te faciliteren van één portaal waar alles bij elkaar staat.
Wij bieden onze partners een afgewogen aanbod van producten en diensten van verschillende leveranciers die afkomstig zijn uit verschillende branches, zoals telecom, energie, TV, internet en binnenkort meer. Bent u aanbieder van een product of dienst, denkt u dat het voor onze partners relevant kan zijn en wilt u het uitbesteden aan een betrouwbare partij? Dan komen wij graag met u in contact.
Bij Callcenter Solutions staan wij voor service. Onze service houden we op een hoog niveau door u, samen met al onze partners, te voorzien van een persoonlijke aanpak. Immers, de behoefte van elke partij is anders en wij handelen hiernaar. Samen met onze financiële afdeling, onze backoffice en verkoopteam zorgen wij ervoor dat het voor u nog makkelijker wordt om uw bedrijf te laten groeien.
Vul ons contactformulier hieronder in en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om alle mogelijkheden verder toe te lichten. Spreekt u liever gelijk een van onze medewerkers? Bel ons direct!
Wij beschikken over het meest complete portaal binnen onze branche. Alle diensten en producten kunt u aansluiten via één centraal systeem. Wij hanteren een persoonlijke aanpak voor onze vele partners en straks ook voor u! Wilt u ook partner worden?
Callcenter solutions hecht veel waarde aan transparantie en kwaliteit. Om die reden zijn wij als een van de eersten aangesloten bij het Centraal Intermediair Register (CIRE). Het register stelt een transparantiekeurmerk beschikbaar voor wederverkopers van energiecontracten aan consumenten en bedrijven.
Het doel van CIRE: het vergroten van de transparantie en het vertrouwen in de markt van (intermediaire) verkoop van energiecontracten. Samen streven we naar een duurzame en eerlijke markt.
Wij staan 24/7 voor u klaar om de telefoon namens u op te nemen. Door ons in te zetten weet u zeker dat u geen enkel telefoongesprek meer gaat missen en daardoor mist u ook geen omzet meer. U bent altijd telefonisch bereikbaar en (potentiële) klanten worden altijd te woord gestaan volgens uw persoonlijke belscript. Hiermee wordt u ontzorgd op het gebied van telefonische bereikbaarheid.
Bedrijven helpen aan nieuwe klanten. Het blijft een van de moeilijkste takken van sport en is hetgeen waar elk bedrijf naar op zoek is: nieuwe klanten binnenhalen. Om de behoefte naar groei en een groter omzet te realiseren, staan wij klaar om u hierin te helpen. Als verlengstuk van uw bedrijf en bovendien op een kwalitatief en doeltreffende manier!
Wij lezen niet enkel een script voor maar nemen het hele traject voor u uit handen. Dienstverlening voor bestaande klanten is tegenwoordig van groot belang en laat dat nou precies zijn waar wij goed in zijn. Callcenter solutions heeft een uitstekend trackrecord kijkend naar service, retentie, backoffice en second line project beheer
Wij beheren uw gehele social media footprint. Beantwoorden klantvragen en beïnvloeden klantbeleving op een positieve wijze. Dit kan via facebook, instagram, whatsapp of via de website met live chat! Bent u ook zo druk met andere zaken? Laat ons dan helpen met het beheer en de opvolging van uw social media kanalen.